**** خدا جون - کلبه تنهایی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون حدیثى را شنیدید آن را فهم و رعایت کنید ، نه بشنوید و روایت کنید که راویان علم بسیارند و به کاربندان آن اندک در شمار . [نهج البلاغه]
کلبه تنهایی
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||  Atom  ||
خدا جون

دلتنگی های من ::یکشنبه 88/5/25 ساعت 9:32 صبح

خدا جون میشه تو امشب منو تو بغل بگیری؟

  بگی آروم توی گوشم دیگه وقتشه بمیری

 خدا جون میگن تو خوبی ، مثل مادرا می مونی

  اگه راست میگن ببینم عشق من کجاست میدونی؟

  خدا جون میشه یه کاری بکنی به خاطر من؟

 من می خوام که زود بمیرم آخه سخته زنده موندن

  من که تقصیری نداشتم پس چرا گذاشته رفته؟

  خدا جون تو تنها هستی میدونی تنهایی سخته

 زنده بودن یا مردن من واسه اون فرقی نداره

  اون می خواد که من نباشم، باشه ،اشکالی نداره

  خدا جون می خوام بمیرم تا بشم همیشه راحت

 خدا جون می خوام بمیرم تا بشم همیشه راحت

 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    دستهای خالی من
    بچگیها
    نفس
    مال تو
    خدا جون

    About Us!
    کلبه تنهایی
    دلتنگی های من
    Link to Us!

    کلبه تنهایی

    Hit
    مجوع بازدیدها: 21834 بازدید

    امروز: 1 بازدید

    دیروز: 1 بازدید

    links
    حامیان گفتمان امام و انقلاب
    عشق گمشده
    کلبه تنهایی

    LOGO LISTS




    Submit mail