**** دستهای خالی من - کلبه تنهایی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین دستیار دانش، بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کلبه تنهایی
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||  Atom  ||
دستهای خالی من

دلتنگی های من ::سه شنبه 88/5/27 ساعت 10:8 صبح

امشب که بی تو تنها شیدا و بی قرارم


دستی نبُد که دستم در دست او گذارم


تا بال می زنم من در آسمان رویا


یک کهکشان ستاره تا ماه می شمارم


تن پوشی از شکستن بر سایه پوش چشمم


تا قطره قطره امشب باران غم ببارم


از برگ برگ جانم اینک چه مانده باقی


بر چرخ های پاییز تا نقطه چین سوارم
***
دیشب به قاب چشمم زلفی شکسته دیدم


امشب منُ دو چشمم با سایه هم قطارم


((گفتی که خوابُ مستی آرامشی است یکدست))


من پلک روی پلکم بی تو نمی گذارم
***
امشب شبی غریب است  تا صبح لیله القدر

 
هی خانه خانه امشب تقویم می شمارم


مرداد??



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    دستهای خالی من
    بچگیها
    نفس
    مال تو
    خدا جون

    About Us!
    کلبه تنهایی
    دلتنگی های من
    Link to Us!

    کلبه تنهایی

    Hit
    مجوع بازدیدها: 21829 بازدید

    امروز: 0 بازدید

    دیروز: 6 بازدید

    links
    حامیان گفتمان امام و انقلاب
    عشق گمشده
    کلبه تنهایی

    LOGO LISTS




    Submit mail